Brochures en magazines voor Bruynzeel Keukens

slide

Brochures en magazines maken om bij te watertanden: bij ons zit je goed!


Al vele jaren verzorgt Veenman+ met trots al het drukwerk voor Bruynzeel Keukens. Kwalitatief hoogwaardige brochures en magazines, persoonlijk contact en áltijd dat stapje extra: daarom kiest het bekende keukenbedrijf voor Veenman+!

Bruynzeel Keukens, wie kent de naam niet? De keukens van Bruynzeel kom je overal tegen – grote kans dat je er zelf menig aardappel in hebt staan schillen! Het bedrijf bestaat inmiddels dik 120 jaar en heeft onmiskenbaar Rotterdamse roots. Van oorsprong een timmerfabriek waar deuren en vloeren werden gemaakt, later kwamen daar producten zoals potloden en keukens bij. Anno 2010 wordt onder de naam Bruynzeel vooral keukenmeubilair geproduceerd en verkocht. En dat kan niet zonder schitterende brochures en magazines!

De vraag van de klant

Veenman+ kwam jaren geleden in contact met Bruynzeel Keukens. Bruynzeel Keukens was destijds bezig met het grote keukenboek via een andere leverancier, maar was ontevreden over de kleuren en de afwerking van het product. Wij gingen er mee aan de slag en… waren nadien een tevreden klant rijker. Tot op de dag van vandaag!

Wat doet Veenman+?

In eerste instantie leverden wij natuurlijk een schitterend keukenboek! Maar daar bleef het niet bij. Vandaag de dag maken en leveren we van alles voor Bruynzeel Keukens: van flyers, brochures en magazines tot jubilea uitingen en bedrukte stropdassen. Van waterflesjes en relatiegeschenken tot grote doeken (signing) die in de fabriek en op de gevels van de winkels hangen. Van de verkoopmappen voor in de winkels tot het gedrukte personeelsblad; wij doen het.

Stap extra

Maar Veenman+ gaat verder dan ‘alleen maar drukken’. Wij denken graag met onze klanten mee. Zo adviseren we over de mogelijke producten, maar ook over bijvoorbeeld de opmaak van een brochure of magazine en het te kiezen (duurzame) papiersoort. Voor Bruynzeel Keukens is het uiteraard van belang dat de foto’s in bijvoorbeeld het grote keukenboek zo goed mogelijk tot hun recht komen. Wij leveren daarom voor elke productie van een brochure of magazine kleurproeven aan, zodat het eindresultaat altijd naar wens zal zijn.

Voordat we tot het daadwerkelijke drukken over gaan, lezen en kijken we alles grondig na. Dat doen we met meerdere ogen. Kloppen de teksten? Komen alle foto’s goed tot hun recht? Zien we iets geks aan de lay-out? We trekken tijdig aan de bel als iets niet klopt. En problemen lossen wij altijd op, snel en efficiënt.

Persoonlijk contact

Bij Veenman+ streven we altijd naar persoonlijk contact. Zo ook met Bruynzeel Keukens. Het voordeel van een vast en langdurig klantcontact is dat je een bedrijf goed leert kennen. Bruynzeel Keukens kan rekenen op een vast contactpersoon bij Veenman+ die alle ins en outs van het keukenbedrijf kent. Zodoende kunnen we ook een geheugensteuntje zijn, als het bijvoorbeeld weer tijd is voor het drukken van het keukenboek. Het keukenboek is de verkooptool van Bruynzeel Keukens en het is van belang dat dit tijdig in de filialen ligt en ook tijdig verzonden kan worden naar de mensen thuis.

Daarbij zijn wij voor Bruynzeel Keukens de backup voor de designstudio. Mocht er geen tijd zijn voor het design van een brochure of magazine, dan springen wij altijd bij.

Trots

Geen verzoek is ons te gek. Bij Veenman+ denken we graag in uitdagingen en we zetten altijd die stap extra om de klant blij te maken. Zo vroeg Bruynzeel Keukens ons eens om een digitaal formulier invulbaar te maken voor het personeel. Dat klinkt simpeler dan het was, maar wij bijten ons graag vast in een uitdaging. Bovendien is geen enkel software pakket ons onbekend. En mocht de oplossing niet in een software pakket liggen, schrijven wij de software zelf om tot een goed antwoord te komen.
We zijn aan de slag gegaan met de vraag van Bruynzeel Keukens en… kregen het voor elkaar. Een blije klant, wij een trots gevoel!

Nog een voorbeeld:

Veenman+ werkte een tijdje geleden aan het keukenboek voor Bruynzeel Keukens – een mooi gelijmd exemplaar. Tijdens het proces kwam Bruynzeel Keukens op het idee voor een grote flap, met een extra rug, die je zodoende kon omslaan om het boek. Een bijzondere en leuke uitdaging met de klok die natuurlijk doortikte. Maar wij zouden Veenman+ niet zijn als het ons niet zou lukken! Vervolgens moesten er 500 exemplaren van het magazine over de 22 filialen van Bruynzeel Keukens worden verspreid. Een race tegen de klok, maar met de schouders eronder heeft onze projectmanager alles op tijd kunnen leveren. En de klant was meer dan tevreden. En daar zijn we – stiekem – best heel trots op!