De vraag
Van het Nederlands Film Festival kregen wij de vraag om mee te denken over – en het produceren van – de verschillende communicatiemiddelen voor het festival. De dagkrant (welke tegenwoordig online gepubliceerd wordt), folders, brochures, posters, uitnodigen en abri’s: wij gingen ermee aan de slag en zorgden voor sterke communicatiemiddelen van hoge kwaliteit.
De uitdaging
Tijdens een drukke festivaltijd is het vanzelfsprekend van groot belang dat communicatiemiddelen tijdig geleverd worden. De planning is vaak krap en vereist niet alleen een goed plan van aanpak, maar ook een goede afstemming met onze contactpersonen bij het NFF en intern: alle betrokkenen moeten continu op de hoogte zijn van wat er speelt en wat er moet gebeuren. Ook als er last-minute iets in de planning wijzigt, is het onze taak om ervoor te zorgen dat wat we beloven waargemaakt worden. Niet voor niets noemen we onszelf dan ook waarmakers van communicatie.
Wat deed Veenman+
We gingen in gesprek met het NFF en brachten in kaart wat er goed ging, minder goed ging en aan welke specifieke zaken behoefte was. We staken de handen uit de mouwen en maakten een goed voorstel en een gedegen plan van aanpak voor de te produceren communicatiemiddelen. NFF was direct enthousiast en een nieuwe samenwerking was geboren. Met trots kunnen we zeggen dat we sindsdien jaarlijks een scala aan communicatiemiddelen voor het festival mogen verzorgen.
Trots op
Sterke en kwalitatief hoogstaande communicatiemiddelen, maar eigenlijk nog veel belangrijker: goed geïnformeerde bezoekers en een enorm tevreden klant die ook nog eens goed bij Veenman+ past. Een samenwerking om trots op te zijn!
Benieuwd hoe we jou kunnen ontzorgen met communicatiemiddelen? Neem contact met ons op!